Комуникация с потребителите
Ние сме отговорни към начина, по който комуникираме с нашите потребители. Нашите усилия включват:
- Да даваме информация и осигуряваме прозрачност
- Да прилагаме ясна политика при етикетирането на нашите продукти – следваме новото Eвропейско законодателство за етикетиране (Food Information for Customers Regulation)
- Подкрепяме активности за здравословен начин на живот
- Подписали сме Европейската харта да не рекламираме за деца под 12-годишна възраст, ако продуктите не отговарят на изискванията за пълноценно хранене.
Тук вижте примери какво сме постигнали до момента
Отговорният маркетинг е наше задължение
Групата Intersnack е член на Европейската асоциация за закуски (ESA) и е подписала EU Pledge, доброволна инициатива на водещи компании за храни и напитки за промяна на начина на рекламиране на деца под дванадесет години в Европейския съюз. Предложението на лидерите в бранша е да се използва търговска комуникация, за да се подкрепят родителите при правилния избор на диета и начин на живот за техните деца.
През 2018 г. EU Pledge беше допълнително засилен, за да увеличи прозрачността и отчетността чрез стартиране на механизъм, чрез който членовете на обществеността и организациите могат да поставят под съмнение съответствието на маркетинговите комуникации с ангажимента.
Повече информация можете да намерите тук
Ако желаете да подадете жалба тук
Избор
Ние предлагаме на всеки потребител широка гама солени и безсолни снаксове, такива с намалено съдържание на мазнини и с ниско съдържание на мазнини, в различни размери на опаковките и брой порции в тях и т.н.
Нашите планове за бъдещето

- Да увеличим допълнително употребата на слънчогледово олио с високо съдържание на ненаситени мастни киселини и рапично олио при приготвянето на чипс и специалитети
- Да увеличим броя на продуктите с намалено съдържание на сол и мазнини
- Да увеличим още броя на продуктите, които се приготвят по рецепти с изцяло натурални съставки: без изкуствени подобрители на вкуса, а само с естествени аромати.